Dažnai užduodami klausimai

Stand By Me – tai nauja jungiamumo platforma, leidžianti rasti visą reikiamą informaciją apie jūsų įsigytą įrenginį bei tvarkyti visas su garantija susijusias problemas vienoje vietoje. Be to, joje pateikiama informacija apie dabartinį priežiūros partnerį, kad iškilus klausimams arba problemoms dėl įrangos galėtumėte lengvai paprašyti techninės pagalbos. Jums tereikia užregistruoti savo įrangą Stand By Me svetainėje.

Mes nuolat tobuliname Stand By Me ir įtraukiame naujų funkcijų, siekdami suteikti geresnę techninę pagalbą ir išskirtinių galimybių, kurios užtikrins, kad jūsų įranga ilgai veiktų maksimaliai efektyviai bei užtikrintų jums aukščiausią komforto lygį. Užsiregistravę sistemoje Stand By Me, užtikrinsite ilgalaikę eksploatacijos ramybę ir sutaupysite pinigų ateityje.

Užregistravę savo įrangą, galėsite naudotis tiesiogine instaliacijos stebėsena. Kai gausime šiuos duomenis, reaguosime gerokai greičiau, jei kartais montuotojui reikėtų atvykti į objektą arba mums reikėtų užsakyti jūsų įrangai atsarginių dalių.

"Daikin" priežiūros partneris – tai montuotojas, turintis gilių žinių apie "Daikin" gaminius, jų funkcijas bei kompetencijos "Daikin" klimato kontrolės sistemų įrengimo ir priežiūros srityse.

Kai užregistruosite savo bloką sistemoje "Stand By Me", jūsų bloko montuotojas automatiškai taps jūsų priežiūros partneriu. Šis priskirtas priežiūros partneris bus atsakingas už visų jūsų bloko techninės priežiūros ir remonto darbų vykdymą ateityje. Susieję savo įrangą su konkrečiu priežiūros partneriu, visada žinosite, į ką kreiptis, jei kažkas nutiktų su jūsų bloku.

Užregistravę savo bloką, galėsite gauti informacijos apie savo gaminį ir internetu stebėti išsamią garantijos bei priežiūros partnerio informaciją.

Šiuo metu nuolat siekiame tobulinti paslaugas, kurias platformoje "Stand By Me" gauna mūsų klientai. Mums reikia jūsų kontaktinės informacijos ir tam tikros informacijos apie jūsų bloką, kad galėtume teikti aukštos kokybės techninę pagalbą, o jūs galėtumėte geriau bendrauti su savo priežiūros partneriu.

Sistemoje "Stand By Me" yra dvi skirtinės platformos, skirtos sistemos savininkams ir "Daikin" montuotojams. Galite užregistruoti savo gaminį ir sukurti paskyrą, kad pasiektumėte savo individualizuotą portalą. Tai galima atlikti įvedant atidavimo eksploatuoti kodą (kurį suteikia jūsų "Daikin" montuotojas) arba surandant savo gaminį "Stand By Me" internetiniame gaminių kataloge.

Jei jau užsiregistravote, galite tiesiog prisijungti naudodamiesi pradžios puslapyje pateiktu saitu, kad galėtumėte peržiūrėti ir modifikuoti savo paskyrą bei anksčiau įrengtus gaminius.

Norėdami pakeisti savo kredito kortelės numerį atsiskaitymo proceso metu, eikite į atsiskaitymo puslapį ir eikite į mokėjimo metodo skyrių pasirinkdami paketą, kurį norite pritaikyti. Patvirtinkite visus duomenis ir eikite į išsamią informaciją. Jei viskas teisinga, pereikite prie užsakymo apžvalgos ir pasirinkite mokėjimo būdą. Pasirinkę, spustelėkite „Užsakyti dabar“ ir pateikite visą reikiamą informaciją apie kredito kortelę, kurią norite apmokestinti. Atkreipkite dėmesį, kad kortelę galima pakeisti kiekvieną kartą, kai pateikiamas naujas užsakymas.