Sąlygos ir nuostatai

Daikin Altherma Galutinio Vartotojo garantinės sąlygos redakcija, galiojanti nuo 2025-06-02

INDUSTEK UAB, juridinio asmens kodas 111597149 (toliau tekste - „INDUSTEK“ arba „IMPORTUOTOJAS“) YRA OFICIALUS GAMINTOJO DAIKIN EUROPE NV (DAIKIN) ATSTOVAS LIETUVOJE.


Įsigiję naują „Daikin Altherma“ šilumos siurblį oras-vanduo, galėsite mėgautis rinkoje pirmaujančiu šilumos
siurbliu savo namuose. Norėdami gauti ekspertų aptarnavimą ir palaikymą, jei jums to prireiktų, užsiregistruokite
„Stand Be Me“ („SBM“) https://standbyme.daikin.lt/lt/, kad galėtumėte pasinaudoti garantija. Šiame dokumente
paaiškinamos jūsų garantijos sąlygos ir jūsų pareigos.


1. OBJEKTAS


1.1 Šios garantinės sąlygos taikomos tik „Daikin Altherma“ oro-vandens šilumos siurblių sistemoms ir „Daikin“
karšto vandens talpoms, (bendrai vadinama – „Įranga“ arba „Įrenginys“), kurias Lietuvoje parduoda / į
Lietuvą importuoja INDUSTEK, kurios sumontuotos Lietuvos Respublikoje ir paleistos tik INDUSTEK
apmokyto asmens (inžinieriaus) ar INDUSTEK autorizuoto serviso atstovo / partnerio (serviso įmonės) pagal
gamintojo instrukcijas. Kad įrenginys ir paleidimo darbai atitiktų garantijos reikalavimus, jie turi būti
užregistruoti „Stand By Me“ (toliau - „SBM“) platformoje: https://standbyme.daikin.lt/lt/ .


1.2 Standartinė Įrangai suteikiama garantija yra 36 mėnesiai (3 metai) nuo Įrangos paleidimo, kuri galioja tik
tinkamai ir laiku atlikus Įrangos paleidimo darbus (žr. Garantinių sąlygų 3 str. „Garantijos apimtis“ ir 4 str.
„Įrangos paleidimas“).


2. DARBŲ ATLIKIMO TVARKA


2.1 Fizinis ar juridinis asmuo (toliau - „Vartotojas“), įsigijęs Įrangą, kurią išskirtinai importavo į Lietuvą
INDUSTEK (tikrinami serijiniai numeriai), kreipiasi į pasirinktą ir INDUSTEK autorizuoto serviso atstovą, dėl
Įrangos montavimo, paleidimo - derinimo darbų atlikimo, garantinio ir arba po garantinio aptarnavimo sutarties
sudarymo. Serviso atstovas Vartotojui pasiūlo savo darbų įkainius, terminus ir kitas sąlygas. Suderinus visas
sąlygas, sudaroma sutartis tarp Vartotojo ir INDUSTEK autorizuoto serviso atstovo dėl Įrenginio paleidimo -
derinimo darbų atlikimo ir garantinio/po garantinio aptarnavimo paslaugų. Montavimo, derinimo darbų ir
įrenginių paleidimo bei aptarnavimo įkainius nustato pats INDUSTEK autorizuoto serviso atstovas.


3. GARANTIJOS APIMTIS


3.1. Vartotojas, užregistravęs įsigytą „Daikin Altherma“ šilumos siurblį oras – vanduo SBM sistemoje, gauna
galutinio vartotojo garantiją (toliau - „GVG“) produktui, kuri galioja 36 mėnesius (3 metus) garantija nuo
Įrangos oficialaus paleidimo datos.


3.2. Garantija įsigalioja tik esant visoms šioms sąlygoms (nesant bent vienos iš šių sąlygų, garantija negalioja):

3.2.1. Įrangos paleidimo darbus atlieka autorizuotas INDUSTEK serviso atstovas;


3.2.2. Įranga ir jos paleidimo aktas yra tinkamai užregistruoti SBM platformoje;


3.2.3. Įranga paleidžiama ir užregistruojama SBM platformoje ne vėliau kaip per 3 mėnesius nuo Įrangos
įsigijimo datos.


3.3. Garantiniu laikotarpiu INDUSTEK savo nuožiūra suremontuos arba pakeis Įrangos dalis ir (arba) komponentus,
kuriems taikoma garantija, siekdama užtikrinti, kad Įranga atitiktų gamintojo specifikacijas.


3.4. Jei Vartotojas kreipiasi į INDUSTEK su prašymu nustatyti Įrangos gedimo priežastį ir INDUSTEK nustatys,
kad Įranga nėra pažeista, INDUSTEK pasilieka sau teisę imti mokestį už apžiūros vizitą prieš atliekant bet
kokius ne garantinius darbus (žr. Garantinių sąlygų 7 skyrių „Kaip pateikti pretenziją pagal šias garantinės
sąlygas“). Darbo sąnaudas, susijusias su Įrangos dalių / komponentų, kuriems taikoma garantija, keitimu,
padengs INDUSTEK. Dalys, kurios neįtrauktos į garantiją, apima bet kokius vamzdžius, jungtis ar bet kokią
kitą pagalbinę įrangą, dalis įsigytas iš trečiųjų asmenų (pvz., laikiklius, išorinius filtrus, skaitiklius, daviklius,
išorines žarnas, trečiųjų šalių vožtuvus ir pan.), prijungtą prie Įrenginio. Neįtrauktų į garantiją dalių INDUSTEK
nekompensuoja.


3.5. Garantija taikoma visiems Įrangos trūkumams, priskiriamiems prie esminių ir/ar gamyklinių Įrangos defektų.


3.6. Garantija gali būti perleista naujam Vartotojui likusiam garantijos laikotarpiui, jei Įranga nėra / nebuvo perkelta
(iš naujo permontuota), pašalinta iš pradinio sumontavimo ir paleidimo vietos ir adreso.


3.7. Atliktas DAIKIN Altherma šilumos siurblio garantinis remontas neatnaujina ir nekeičia šilumos siurbliui
suteikto garantijos termino, kuris buvo suteiktas ir galiojo iki garantinių darbų atlikimo.

3.8.Atsakomybių ribos:

Už Įrangos, pirktos iš INDUSTEK ir sumontuotos laikantis visų gamintojo montavimo instrukcijų ir rekomendacijų, gedimus yra garantiniu laikotarpiu yra atsakingas Įrangos paleidimo (pridavimo eksploatacijai) darbus atlikęs asmuo/įmonė;

  • Už Įrenginio, kurį Vartotojas įsigijo iš INDUSTEK partnerio, o įrenginio montavimo ir paleidimo darbus atliko INDUSTEK autorizuotas serviso atstovas gedimus pasibaigus garantiniam laikotarpiui yra atsakingas pats Vartotojas, išskyrus tuos atvejus, kai Vartotojas yra sudaręs po garantinės priežiūros sutartį. Pastaruoju atveju už Įrenginio gedimus pasibaigus garantiniam laikotarpiui atsakingas po garantinės priežiūros sutartyje nurodytas asmuo/įmonė;
  • Už instaliacijos darbų prijungiant Įrenginį prie Vartotojo inžinerinės sistemos kokybę yra atsakingas šiuos darbus atlikęs asmuo;
  • Už bendrą namo / buto / patalpų, kuriose montuojamas Daikin įrenginys, bendrą inžinerinių tinklų (sistemų) veikimą (šildymo, hidraulinio, freoninio, elektros, dujų, jų atskirų dalių) veikimą yra atsakingas šiuos inžinerinius tinklus įrengęs ar prižiūrintis asmuo/įmonė, o jei informaciją apie inžinerinių tinklus (sistemas) įrengusius ar prižiūrinčius asmenis nepateikta, atsakingas pats Vartotojas.

3.9.INDUSTEK garantuoja, kad jos parduodama Įranga yra naujo, neturi defektų ir per garantinį laikotarpį pakeis defektų turinčias detales, dalis. Visos pakeistos detalės tampa INDUSTEK nuosavybe. Garantija nenumato jokių kitų žalų ir kitų pretenzijų kompensacijos.

4. ĮRANGOS PALEIDIMAS

4.1.Atlikti įrangos pridavimą eksploatacijai ir ją prižiūrėti gali tik apmokytas ir tinkamą kvalifikaciją turintis serviso inžinierius iš INDUSTEK autorizuotų serviso partnerių sąrašo arba INDUSTEK įgaliotas personalas, laikantis Daikin gamintojo montavimo instrukcijų ir rekomendacijų.

4.2.Prieš Įrangos paleidimą serviso inžinierius privalo patikrinti Įrangą ir įsitikinti, kad Vartotojo įsigyta Įranga yra importuota ir Lietuvoje parduota INDUSTEK (tiesiogiai ar ne tiesiogiai – tikrinami serijiniais numeriai);

4.3. „Daikin“ šilumos siurblio oras - vanduo „Daikin pridavimo eksploatacijai ataskaita / aktas“ ir „Pridavimo eksploatacijai sertifikatas“ turi būti užpildyti, pasirašyti autorizuoto paleidimo inžinieriaus ir galutinio vartotojo, bei užregistruotas Daikin įrenginių registravimo elektroninėje sistemoje („SBM“, „Daikn e-Care“, https://standbyme.daikin.lt/lt/). Vartotojas tokio akto kopiją gauna iš aktą surašiusio autorizuoto inžinieriaus Vartotojo nurodytu elektroniniu paštu ir privalo jį saugoti.

4.4. Svarbu: Jei gaminys nebuvo tinkamai paleistas, garantija bus negaliojanti.

5.ĮRANGOS PRIEŽIŪRA

5.1.„Daikin Altherma“ šilumos siurblį kasmet turi prižiūrėti gamintojo apmokyta serviso priežiūros įmonė/atstovas pagal gamintojo instrukcijas. Hibridinį dujinį katilą kasmet turi prižiūrėti registruotas „GAS SAFE“ inžinierius pagal gamintojo instrukcijas.

5.2.Privalo būti atliekama reguliari kasmetinė (ne rečiau nei kas 12 mėnesių) Įrangos profilaktinė priežiūra. Metinės priežiūros kaina / mokestis neįtraukta į garantiją. Sistemos filtrai turi būti patikrinti ir išvalyti atliekant reguliarią techninę priežiūrą, kad būtų išvengta srauto problemų. Prieš atliekant bet kokius garantinius darbus, privaloma užpildyti šilumos siurblio žurnalą ir etaloninių rodiklių žurnalą (dujiniams prietaisams), o techninės priežiūros įrašus reikia saugoti, kad INDUSTEK galėtų juos prireikus patikrinti. Jei Įrenginys nėra / nebuvo tinkamai prižiūrimas, garantija jam negalioja.

6.INDUSTEK SUTEIKTA KOKYBĖS GARANTIJA ĮRANGAI NETAIKOMA IR NEGALIOJA ŠIAIS ATVEJAIS:

6.1.neteisingas Įrangos parinkimas, įskaitant netinkamą konstrukciją ir (arba) pritaikymą, sumontavimą;

6.2.neteisingas Įrangos įrengimas (montavimas), netinkamai atliktas arba neatliktas Įrangos paleidimas, netinkama Įrangos priežiūra arba aplaidumas, atsitiktinis ir (arba) tyčinis Įrangos (jos dalių) pažeidimas, netinkamas Įrangos naudojimas, įprastas Įrangos nusidėvėjimas ir bet koks neleistinas Įrangos (jos dalių) pakeitimas arba remontas,

6.3.jei techninį Įrangos aptarnavimą ar remontą atliko nesertifikuoti ar kitaip gamintojo arba gamintojo įgalioto atstovo neįgalioti asmenys;

6.4.Įranga buvo naudojama ne pagal jos paskirtį arba naudojant, laikant, sandėliuojant, transportuojant ar montuojant Įrangą buvo nukrypta nuo montavimo ar naudojimosi techninės dokumentacijos;

6.5.Įranga buvo pažeista mechaniškai, termiškai, chemiškai ar kitais būdais sugadinta trečiųjų asmenų ir tai niekaip nesusiję su natūraliu Įrangos nusidėvėjimu ir/ar gedimu ar kitų trečiųjų asmenų veiksmų, nepriklausančių nuo INDUSTEK ar nuo prekės gamintojo valios, t. y. potvynio, audros, žaibo, trumpo jungimo, liūties, stichinės nelaimės, avarijos, gaisro, elektros įtampos svyravimų, elektros tiekimo nutrūkimo ir kitų panašių aplinkybių, dėl Force Majeure aplinkybių;

6.6.remontuojant Įrangą buvo naudojamos ne originalios atsarginės dalys ar eksploatacinės medžiagos, taip garantija netaikoma natūraliai besidėvinčioms detalėms (filtrams, eksploatacinėms medžiagoms ir pan.);

6.7 Vartotojas nėra tinkamai atsiskaitęs už Įrangą su Pardavėju pagal sutarties sąlygas ar įgijęs prekę neteisėtai, negali pateikti oficialių įrenginio įsigijimo ir apmokėjimo dokumentų;

6.8.ant Įrenginio nėra gamintojo originalaus lipduko/etiketės, pagal kurią būtų galima nustatyti ir aiškiai identifikuoti tikslų prekės modelio kodą, pagaminimo datą, serijinį numerį;

6.9.Įranga buvo eksploatuojama vietoje senų įrenginių, prijungta prie inžinerinių tinklų sistemos, kuri buvo nešvari, užteršta, neišvalyta (pvz. prekė šilumos siurblys oras-vanduo) dėl galėjo atsirasti Įrangos gedimas;

6.10.Įranga buvo eksploatuojama tam nepritaikytoje aplinkoje (nesilaikoma temperatūrinių ir drėgnumo apribojimų);

6.11.Vartotojas pakeitė principinę konstrukcinę instaliavimo schemą;

6.12.Įranga netinkamai prijungta prie maitinimo šaltinio ar prijungta prie netinkamo maitinimo šaltinio, netinkamo automato arba prie laikino maitinimo šaltinio.

7. KAIP PATEIKTI PRETENZIJĄ PAGAL ŠIĄ GARANTIJĄ?

7.1.Prieš teikiant pretenziją pagal šią garantiją, svarbu pirmiausia įsitikinti ir nustatyti, ar yra Įrangos gedimas. Šilumos siurbliui sugedus arba netinkamai veikiant, pirmiausia turėtumėte susisiekti su bet kuriuo iš šių asmenų, kad nustatytumėte galimas gedimo priežastis:

a) pirminis įrangos pardavėjas ir/ar paleidėjas,

b) INDUSTEK serviso tarnyba (atkreipkite dėmesį, kad pasirinkus INDUSTEK servisą gedimo nustatymo paslauga gali būti mokama, kaip tai numatyta 3.4. punkte.

7.2.Pretenzija dėl garantijos taikymo pirmumo teise privalo būti pareikšta įmonei iš kurios Įranga buvo įsigyta arba montuotojui, kuris atliko Įrangos montavimo / paleidimo darbus.

7.3.Visos pretenzijos dėl Įrangos gedimų turi būti pateiktos iki garantijos laikotarpio pabaigos. Garantinių įsipareigojimų įvykdymą užtikrina serviso partneriai (įgaliotos serviso įmonės) arba INDUSTEK pagal šias garantines sąlygas.

8. INDUSTEK GARANTIJOS TAIKYMO TVARKA IR ĮKAINIAI 

INDUSTEK garantiniu laikotarpiu įsipareigoja:

a) nemokamą Įrangos atsarginių detalių tiekimą bei remonto darbus garantijos atveju.

b) ne garantiniai atvejai, po garantinis servisas ir aptarnavimas už papildomą mokestį.

8.1.Defekto/-us turinčio Įrenginio garantinį aptarnavimą, remontą INDUSTEK atlieka tik jei tenkinamos visos šios sąlygos:

a) INDUSTEK yra gavusi iš Vartotojo Daikin gamintojo originalaus Įrenginio lipduko / etiketės nuotrauką (privalomai taikoma kiekvienam Įrenginiui atskirai) su aiškiai matoma informacija: Įrenginio tipas, tikslus modelio pavadinimas, pagaminimo data, serijinis numeris,

b) INDUSTEK yra gavusi iš Vartotojo montavimo / paleidimo darbus atlikusio asmens pasirašytą įrangos paleidimo aktą.

8.2.Jei Vartotojas pageidauja, kad INDUSTEK atvyktų apžiūrėti Įrangos ir nustatytų Įrangos gedimo priežastis, Vartotojas įsipareigoja kompensuoti visas INDUSTEK patirtas išlaidas tuo atveju, jei Įrenginyje nerandama jokių gedimų. Visos INDUSTEK paslaugos, nepatenkančios į garantijos apimtį, bus apmokestintos, o INDUSTEK paslaugų įkainiai pateikiami interneto svetainėje www.industek.lt. Pavyzdžiui, už užsikimšusius šildymo sistemos filtrus, neteisingai sumontuotus, paleistus trečiųjų šalių sistemos Įrenginius, priedus arba gedimus, kuriuos, INDUSTEK vertinimu, sukėlė užterštas vanduo šildymo sistemoje, elektros šuolio ar kitus gedimą sukėlusius išorinius veiksnius.

8.3.Jei Įrangos pirminis montuotojas arba kitas INDUSTEK apmokytas montuotojas patvirtina gaminio gedimą surašydamas defektinį aktą, Vartotojui rekomenduojama susisiekti su INDUSTEK ir pateikti INDUSTEK išsamią informaciją, įskaitant Įrangos serijos numerį, bei susitarti dėl apsilankymo Daikin Altherma šilumos siurblio oras-vanduo remontui.

8.4.Vartotojas privalo užtikrinti INDUSTEK atstovui saugią, nemokamą ir lengvą prieigą prie Įrangos, kad būtų galima netrukdomai atlikti Įrangos apžiūros ir, esant poreikiui, garantinius darbus.

8.5.Tuo atveju, jei Įrangos apžiūrai bei remontui yra reikalingi papildomi kaštai, juos dengia Vartotojas. (pavyzdžiui, jei yra reikalingas pasirūpinti specialia įranga saugiam priėjimui, pvz., pastoliais, ir pan.). Jei šilumos siurblio įrenginys arba karšto vandens talpa yra sumontuoti kur nors spintoje (mažoje uždaroje erdvėje), inžinieriui turi būti sudaryta pakankamai vietos pasiekti komponentus (kaip paaiškinta minimaliuose atstumuose, nurodytuose įrengimo instrukcijose). INDUSTEK neprisiima atsakomybės už spintelių, virtuvės spintelių, apvadų ir pan. nuėmimą ir uždėjimą, kuris reikalingas tam, kad būtų galima atlikti Įrangos remontą.

8.6.INDUSTEK serviso įkainiai, mokesčiai už paslaugas ir paslaugų teikimo sąlygos:

Darbų pavadinimas ir įkainis Eur, su PVM:

  1. Daikin Altherma šilumos siurblio oras-vanduo paleidimas - 300 Eur;
  2. Profilaktikos darbai (1 kartas) - 120 Eur;
  3. Defektinio akto surašymas - 100 Eur.

Valandinis INDUSTEK serviso įkainis:

  • 60 EUR/val. be PVM (72,6 EUR su PVM) darbo laiku (8:00 – 17:00 val., I-V); 
  • 90 EUR/val. be PVM (108,9 EUR su PVM) ne darbo laiku, išeiginių bei švenčių dienomis.

8.7.Minimalus fiksuojamas laikas: 1 darbo valanda, toliau darbo laikas skaičiuojamas (apvalinamas) kas 1/2 val. (30 min).

8.8.Užmiesčiuose ar kituose Lietuvos miestuose, nutolusiuose nuo Vilniaus, Kauno, Klaipėdos daugiau, nei 100 km. atstumu ir jei bendra atliktų darbų kaina mažesnė nei 150 Eur, papildomai taikomas atvykimo mokestis 30 Eur.

8.9 INDUSTEK turi teisę savo nuožiūra reikalauti avansinio (išankstinio) apmokėjimo už prekes ar paslaugas prieš pradedant darbus ir atsisakyti pradėti darbus, kol išankstinis mokėjimas neatliktas.

Dėl garantijos, po garantinio serviso ar defektų, kreiptis raštu: daikinservisas@industek.lt

Įkainiai galioja iki kito atskiro INDUSTEK sprendimo bei paskelbimo internetinėje svetainėje. INDUSTEK pasilieka sau teisę keisti paslaugų tiekimo sąlygas ir įkainius savo nuožiūra be atskiro išankstinio pranešimo, juos paskelbiant savo internetiniame tinklalapyje.